• Hlavní banner 01

 

 

Otázky a odpovědi

k testování a rezervaci COVID-19

 

Rezervační systém nefunguje.

Jestliže vám nejde vybrat termín odběru nebo nejde dokončit rezervace máte pravděpodobně zastaralý internetový prohlížeč Internet Explorer. Doporučujeme zkusit jiný.

Jede nás na odběr víc, musíme se objednávat každý zvlášť?

Ano, rezervace je nutná. Každý zarezervovaný pacient má už v systému zapsané osobní údaje a kontakty. Díky tomu zvládneme efektivněji a bezpečněji urychlit celý proces. Pokud není místo hned za sebou, vyberte nejbližší termíny. Pracovníci Vás odeberou najednou.

Nepřišlo mi potvrzení k rezervaci.

Proveďte kontrolu hromadné pošty nebo spamu ve Vaší emailové schránce. Nebo nás kontaktujte na lince 270 005 895 a rezervaci prověříme.

Jak se dozvím výsledky?

Výsledky dorazí odkazem v emailu a heslem, které Vám přijde do SMS zprávy. Po kliknutí na odkaz zadáte heslo a zobrazí se výsledky. 

Nesprávné údaje v systému

Pokud máte žádanku od lékaře, mohou být Vaše kontaktní údaje neaktuální. Doporučujeme si je zkontrolovat před vystavením žádanky.

Nemám email.

Zašleme Vám výsledek formou SMS. Upozorňujeme, že tento výsledek není uznáván při potřebě prokázat se negativním výsledkem testu.

Potřebuji mezinárodní certifikát.

Při odběru a rezervaci je třeba uvést, že chcete mezinárodní certifikát. Ten bude na druhé straně výsledkové listiny zaslané elektronicky.

Proč mi nepošlete výsledky rovnou na email?

Z důvodu ochrany osobních údajů (GDPR) nemůžeme výsledek takto poskytnout.

Kdy mi doručíte výsledky PCR testu?

Standardně do 24 hodin od odběru, avšak garantujeme do 48 hodin. V neděli laboratoř nepracuje.

 

REZERVOVAT SE

Joomla templates by a4joomla