Phone270 003 289(Po–Pá: 7:00–16:00)
Envelopehelpdesk@prevedig.cz

Řešení stížností

Způsob řešení stížností

Přijímání stížností

  • Ústní i písemnou stížnost přijímá kterýkoliv pracovník laboratoře.

  • Stížnost, která je adresována přímo vedení laboratoře, je předána vždy vedoucímu laboratoře nebo vedoucí laborantce.

  • Zjevně neoprávněná stížnost je vždy předána k řešení vedení laboratoře.

 

Ústní stížnost

  • Drobná připomínka se řeší okamžitě, nikam se nezaznamenává.

  • Závažnější stížnost s možným okamžitým ústním řešením - vyřizuje pracovník, který stížnost přijal, případně předá k řešení vedoucí laborantce nebo vedení laboratoře. Stížnost je zaznamenána do "Záznamu o neshodách" do programu SLP.

  • Závažnější stížnost, kterou nelze vyřešit okamžitě ústně, se nahlásí vedoucí laborantce nebo vedení laboratoře. Řešení stížnosti je následně sděleno stěžovateli. Stížnost je zaznamenána do "Záznamu o neshodách" do programu SLP.

  • Pokud si stěžující přeje písemnou odpověď, vypracuje ji vedoucí laboratoře a kopie se přiloží do šanonu k řízeným záznamům.

 

Písemná stížnost

  • Písemnou stížnost vždy řeší vedoucí laboratoře, případně jeho zástupce nebo oprávněný pracovník.

  • Písemná stížnost se zaznamená do "Záznamu o neshodách" v programu SLP a záznam o průběhu a výsledku řešení je uložen v šanonu řízené dokumentace.

  • Je-li možné vyřídit stížnost ihned, provede se tak písemně.

 

Není-li možné stížnost vyřešit ihned, písemně se odešle stěžující si osobě „Oznámení o registraci stížnosti" a stručné vyjádření o dalším postupu vyřizování stížnosti. Kopie oznámení se přiloží do šanonu k řízeným záznamům. Vyřízení stížnosti se sděluje stěžující si osobě písemně a to nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí stížnosti.

 

Do "Záznamu o neshodách" v programu SLP se zaznamenávají tyto údaje

  • datum přijetí stížnosti

  • jméno pracovníka, který stížnost přijal

  • komu je stížnost adresována

  • jméno stěžovatele, případně další zainteresované strany

  • předmět stížnosti

  • způsob řešení stížnosti

  • navržená nápravná opatření

  • jméno pracovníka, který je pověřen realizací nápravného opatření a kontrolou jeho efektivity

 

Verze 02 (29. 11. 2024)

Tisk