Ústní i písemnou stížnost přijímá kterýkoliv pracovník laboratoře.
Stížnost, která je adresována přímo vedení laboratoře, je předána vždy vedoucímu laboratoře nebo vedoucí laborantce.
Zjevně neoprávněná stížnost je vždy předána k řešení vedení laboratoře.
Drobná připomínka se řeší okamžitě, nikam se nezaznamenává.
Závažnější stížnost s možným okamžitým ústním řešením - vyřizuje pracovník, který stížnost přijal, případně předá k řešení vedoucí laborantce nebo vedení laboratoře. Stížnost je zaznamenána do "Záznamu o neshodách" do programu SLP.
Závažnější stížnost, kterou nelze vyřešit okamžitě ústně, se nahlásí vedoucí laborantce nebo vedení laboratoře. Řešení stížnosti je následně sděleno stěžovateli. Stížnost je zaznamenána do "Záznamu o neshodách" do programu SLP.
Pokud si stěžující přeje písemnou odpověď, vypracuje ji vedoucí laboratoře a kopie se přiloží do šanonu k řízeným záznamům.
Písemnou stížnost vždy řeší vedoucí laboratoře, případně jeho zástupce nebo oprávněný pracovník.
Písemná stížnost se zaznamená do "Záznamu o neshodách" v programu SLP a záznam o průběhu a výsledku řešení je uložen v šanonu řízené dokumentace.
Je-li možné vyřídit stížnost ihned, provede se tak písemně.
Není-li možné stížnost vyřešit ihned, písemně se odešle stěžující si osobě „Oznámení o registraci stížnosti" a stručné vyjádření o dalším postupu vyřizování stížnosti. Kopie oznámení se přiloží do šanonu k řízeným záznamům. Vyřízení stížnosti se sděluje stěžující si osobě písemně a to nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí stížnosti.
datum přijetí stížnosti
jméno pracovníka, který stížnost přijal
komu je stížnost adresována
jméno stěžovatele, případně další zainteresované strany
předmět stížnosti
způsob řešení stížnosti
navržená nápravná opatření
jméno pracovníka, který je pověřen realizací nápravného opatření a kontrolou jeho efektivity
Verze 02 (29. 11. 2024)
Tisk